Post by tinotimobe on Mar 1, 2022 3:41:15 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Evo Pop ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Evo Pop IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ubegrænset primogems hack ▞▞▞
▞▞▞ Evo Pop 2022 version ▞▞▞
ADVARSEL: skylagring virker IKKE.... Skift telefon eller skal du nulstille? Alle dine fremskridt og køb er VÆK. Der er ingen måde at genoprette dette på.
Et ret godt spil at starte, nogle af bots er ondskabsfulde, især den katte. Men som andre anmeldere nævner, fortsætter nogle gange en fjende et sted uden for kortet og dublerer uimodsagt, hvilket ikke er retfærdigt. Og som andre brugere har bemærket, er det ikke sjovt at spille virustypen hver gang, når du selv vælger en evo på højt niveau. Løs venligst disse problemer Zeptolab, jeg nød starten på dette spil!
Det er super sjovt men buggy som fanden. Mine spilfremskridt er blevet skubbet tilbage to gange nu, og det tog mig for evigt at komme til de nye niveauer og opgradere mine evos. Jeg skal vænne mig til den gamle spillestil, nu hvor jeg er blevet nedprioriteret. Plus i de højere niveauer bliver det sådan en grind. Jeg kan godt lide sudden death-opdateringen, men jeg ville ønske, den havde et minut mere på uret.
Tak for dette underholdende spil, tilføj venligst Multiplayer-tilstand, så vi kan spille med vores venner, og jeg tror, du ville blive årets spil ❤
En perle. Tilfredsstillende gameplay, sjov fysik, afbalanceret og forskelligartet strategi, enkelt nok, min fireårige nyder det også. Minimal + korte tilføjelser er et stort plus.Jeg ville elske at se etaper, der er lidt bredere, og jeg håber, at eventuelle fremtidige opdateringer ikke mudrer denne stream line evo popping sjov maskine.
Sjovt, men alt er bag en betalingsmur. Kan ikke gå 1 trin uden at de promoverer deres pakker, der koster irl valuta. Og det er svært at komme videre uden at betale for "premium-funktionerne"
Evo Pop Jumboq dtd
Jeg vil sige et godt singleplayer-spil. Gameplay afhænger meget af held. Få "camo evo" og "altædende artefakt", og derefter er det lige meget, hvem modstanderne eller niveauerne er. Jeg tror ikke, jeg har tabt en kamp i evigheder. Brug det i Championship, havde en sejrsrække på 51 kampe. Sidder ved 17k trofæer og ser ikke ud til at have det sjovt nu. Fast ved "I er bedre end 95 % mennesker" i de sidste 1 uge, selv efter at have gennemført 30-40 trin. Ikke sikker på den del også.
Frøen er overmandet. Alle bruger frøer
Godt spil lavet af de samme mennesker som C. A. T. S. og robotteknologi.
Gameplayet er ret sjovt, men efter et par kampe bliver det ret kedeligt, fordi du ikke kan komme videre, medmindre du betaler rigtige penge. Jeg bliver ved med at åbne en masse kister med mønter, mønter der er ubrugelige, fordi jeg ikke kan låse op for nye evo'er med dem (har ikke kortene). Så jeg spiller mod "modstandere" (som jeg er sikker på ikke er rigtige mennesker), som har virus eller spøgelses-evo'er, og jeg sidder fast med budding-evo'en. Det var i hvert fald sjovt, mens det varede, men kan ikke spille i mere end et par dage.
Stort spil ville ønske, at der var en måde at opgradere mængden af energi, du kan have, eller hvor hurtigt ot kommer tilbage.
Fantastisk lidt tidsspilder, men nogle problemer... Svært at opgradere efter et vist punkt, da belønningen for at vinde er 10 mønter, og du får max 100 ud af kister, så vidt jeg har set. Min nuværende opgraderingspris er 3,5 tusinde, så det vil tage evigheder at komme dertil, medmindre jeg er villig til at betale dumme mængder af penge på spillet. Nogle af evo'erne er en smule overmandet, f.eks. kan svæve Evo nemt hoppe fra 1 til 100+ på cirka 10 sekunder, hvilket fuldstændig fjerner enhver chance for at vinde
Fantastisk sjovt, men når du passerer et bestemt niveau, får du desværre kun én type modstandere (virus-evoen) hver gang du spiller. Det bliver gammelt efter noget tid. Multiplayer, nogle mere deverse oponenst og/eller flere typer niveauer ville holde det interessant i længere tid. Spillede det i en måned uden at købe ting, fik alle evo'erne låst op for at lege med.
Fantastisk og dets meget interessant spil og det er meget nyt for mig. Tak til udviklere, der har lavet dette spil og én ting at sige, det kan sammenlignes med blandt os og andre bedste spil. (Forespørgsel til udviklere, start venligst med at lave Evo pop 2).
Evo Pop પઝલ yle
De nye opdateringer er tilføjet i dårlig smag, og ser ud til at have brudt dele af det? 1. Ændringen af den gratis kiste til en, der er "gratis" bag en annonce, er lidt eh. Det ville have været fint, hvis de beholdt den originale gratis kiste og lavede flere låst bag annoncer. Incitament, men ikke nødvendigt. 2. Dette spil er "multiplayer". Det er det ikke, mange mennesker ved det sikkert. At tilføje et multiplayer-aspekt (artefakter) føles unødvendigt. 3. Notifikationer i spil/app er også ødelagte.
Beholder 2 Seiklusmängud bxz
Evo Pop Quebra-cabeça zoo
Sjovt spil. Dog ikke retfærdigt i alle aspekter. Hvis du spiller uden at købe, vil du altid være ringere stillet. Vær opmærksom på, at du vil tabe nogle runder, selv efter at have udtaget hver anden spiller. Jeg fyldte skærmen med kun mine evos, kun for at have det dag, hvor en modstander byggede sig op, da vandstanden steg.
zeptolab er nået langt, gode ting
det er et fedt interaktivt spil, og jeg elsker det
Vildledende Før du kan starte, får de dig til at vælge et navn, hvilket er en almindelig ting i de fleste spil. Intet galt der. Problemet ligger i, hvornår du begynder at spille kampe. Dine modstandere har også navne som det, du har oprettet til dig selv. Det ser ud til, at det er meningen, at det skal føles som et onlinespil, når det ikke er det. Når du først er kommet så langt ind i spillet, sætter de dig mod modstandere med sjældnere evo-typer og annoncerer derefter disse evo'er for over $20, hvilket er absurd.
Det var et godt spil, de blev bare ved med at tilføje og tog noget sjovt og gjorde det bare indviklet. Nogle gange er mere ikke bedre, det er bare mere.
Jeg havde spillet spillet i et stykke tid, og det var virkelig sjovt, jeg havde 16 EVOS og havde fået 18900 trofæer, fordi jeg havde maxet en masse af EVOS, men så på et tidspunkt prøvede jeg at købe Evo passet, som jeg havde gjort. i et stykke tid, og det virkede ikke, så jeg kontaktede holdet, og de sagde, at det eneste, de kunne gøre, var at refundere mig, hvilket var fint, men da Evo-sæsonen var slut, og den nye kom, prøvede jeg at købe den igen og sagde bare. Jeg "ejer allerede denne vare" og ville ikke lade mig købe
Dette spil er et nyt vanedannende spil, alt baseret på strategi. Hvilken type spiller er du? Er du defensiv og ønsker at vokse hurtigt? Eller vil du dominere og spise andre evo'er! Nu er der nogle ting, jeg ville forbedre. Min veninde og jeg er begyndt at spille på samme tid, og hun har allerede 4 forskellige evo'er ved kamppas 13!!! Jeg har ikke fået nogen, og jeg er på samme niveau. Tilføj også en afslappet tilstand! En hvor du spiller for sjov eller leger med venner!!! Bortset fra det, fantastisk spil!!!!
Pengemaskine, men sjov
Det er sjovt. At vinde weekendbegivenheden er den bedste måde at få flere varer IMO på. Jeg vandt det ofte, men nu får jeg ikke poletter til at deltage, jeg ved hvad det handler om. Forsøgte at gå på deres splid og få hjælp, men uden held indtil videre. Jeg gætter på, at jeg ikke får dem, da min score var det dobbelte af den anden spiller, der var på andenpladsen.
Evo Pop ধাঁধা dhv
Den er sjov, men den bliver ved med at blive frossen, så jeg er nødt til at afinstallere den :c
Bugged Hover Jeg bruger noget tid på at spille, men det har været 3 gange nu, at en hover-spiller vandt, fordi en af hans evo'er er aflyttet uden for skærmen. Jeg dominerer hele kortet, 2-3 af hans evo'er sidder fast uden for skærmen, og jeg dør i pludselig død, mine evo'er også over kortet... Fix det, mistede masser af point på denne måde i turneringen... OGSÅ FØD FUNKTION, DU KAN SPILLE OFFLINE VS ANDRE SPILLERE. (online er falsk)
Sjovt spil i starten. Men jeg er stødt på et problem, hvor jeg står over for den samme evo (to "virus"-modstandere) HVER kamp. Jeg har rangeret meget højt, og jeg ved ikke, hvad der er galt med matchmaking-strukturen. Kampene er overflødige på dette tidspunkt, selv når de er i en turnering. Indtil de løser dette, er det et underholdende spil i et par uger, så mangler det nogen udfordring. Også omkring 1/10 kampe er en modstander i live uden for kortet, så du taber automatisk kampen, når pludselig død indtræffer. Frustrerende!
MEGET DEJLIGT SPIL ELSKER DET DET HANDLER VIRKELIG OM STRATEGI
Dette er et fantastisk spil, virkelig sjovt at spille og vanedannende, men dine priser er uhyrlige for andre lande end os, faktum er, at jeg tvivler på, at jeg nogensinde ville være i stand til at bruge penge på dette spil, selvom jeg ville
Elsker dette lille spil. Perfekt tidsdræber. Hvis du oplever, at du altid taber til vira, så skaf frosseren. Glutton er konge! Han vinder ikke altid vs. virus, men det er omkring 50/50 eller bedre efter min erfaring. Glut vokser og spreder sig meget hurtigt med spisebuske og kan hurtigt blive større. Som navnet antyder, kan han spise et lort ton fjender, når først du er stor. Prøv det, det er sjovt. Jeg blev endda nummer to i turneringen mod mange Evo'er på højere niveau. Jeg har aldrig været så god til et spil før, og jeg giver æren til Glutton Evo.
Slip af med sudden death-timeren eller forlæng den i det mindste. 3 minutter er virkelig nok til en god kamp. Også med den nye sudden death-mekaniker har spillere, der gyder højere oppe, en naturlig fordel, og spillet kommer til sidst ned til hvem der har tårntryllerne eller hvem der er i den bedste strategiske position, hvilket ikke er fair. Bortset fra det synes jeg det er et meget godt spil, men jeg kunne godt lide det før sudden death blev introduceret
Ikke online multiplayer
Det er et sjovt og unikt spil... det er bare en skam, hvor aggressivt og åbenlyst det er indtjent. Gratis at spille, betal for at vinde. Derudover kunne brugergrænsefladedesignet bruge noget arbejde - det tog mig HELT for lang tid at finde ud af, hvordan man lukker flere menuer i starten, fordi X'et ikke visuelt kontrasterede nok. Endelig er det hele baseret på pvp og sæson - ingen grund for mig til at fortsætte med at spille, når nyheden forsvandt, selvom jeg erkender, at det er et subjektivt problem.
Jeg elsker dette spil, men jeg var nødt til at afinstallere det, fordi jeg ville have et andet spil, men når jeg prøver at få det tilbage til downloads, men jeg kan ikke engang spille det
Jeg nyder personligt spillet. Men mit ene problem er, at når udviklere lavede viruset evo, åh min gud er overmandet. Sikkert fordi det er 20 dollars, så der er ikke mange, der ville - nej. Hver lobby er der mindst 1 virus evo. Det er overmandet, fordi når de først gyder ind, gyder de hurtigt. Når du og din 3. modstander ikke har noget imod virussen, er du og dem forkludrede. De vil derefter opgradere i størrelse, og når de dræber din evo, overføres den til deres egen. Bogstaveligt talt hvad fanden.
[2/5] Dette spil er virkelig sjovt. Ærgerligt du ramte betalingsmuren så tidligt. Du kan ikke nyde de fleste af spillets aspekter på grund af dette. Bliver super hurtigt gammel. Medmindre du betaler, er dette lidt mere end en tutorial i spillet. Edit: [3/5] De har tilføjet nogle QOL-forbedringer. Men dette hjælper kun med at tillade spillet at spille efter hensigten. Balancen er stadig ingen steder at finde. Fremskridt med enhver evos 4 stjerner og derover kræver også ugers arbejde for en opgradering eller $20.
startede fint. Men så havde flere fejl. Jeg er ikke engang sikker på, om jeg leger med mennesker eller bots. Jeg kan ikke åbne loot boxes. Stoppet med at tjene mesterskabspoint uden en klar indikator for hvorfor. Jeg ved ikke, om det er en fejl eller en snyde, men nogle spillere kan forbruge hele rækker af kortet på få sekunder med en enkelt aktivering af... Noget