Post by lebpapagtimbwatch on Feb 7, 2022 13:35:10 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ The Battle Cats ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ The Battle Cats IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekoder øker poeng ▞▞▞
▞▞▞ The Battle Cats 2022 version ▞▞▞
Jeg husker helt tilbake da mola mola-samarbeidsarrangementet fortsatt var tilgjengelig, og da jeg vant månen ved en ren tilfeldighet. gode tider, dette er et så bra spill. Men det er synd at jeg ikke får tilbake all fremgangen, siden det ikke er noen kontofunksjon. eneste grunnen til at dette får 4 stjerner. bortsett fra det, fortjener dette spillet virkelig suksessen det får.
For et spill som er gratis, er det et av spillene jeg har spilt på en stund, og det gir deg ikke anledning til å se legg til som de fleste gratis spill. Jeg anbefaler det på det sterkeste for når du kjeder deg eller hvis du bare vil ha det gøy, men fortsett med Husk at du trenger ekstremt lykke til for å få en god Uber når du først starter, vil du få noen Ubers som ikke er riktig, men senere når du gjør noen trekninger, men generelt anbefaler jeg en nedlasting
Krever en internettforbindelse slik at katter kan få energi igjen? (aka så ponos kan spore dataene mine...) Den lar deg spille litt, men vil ikke lenger la deg spille hvis den ikke kan koble til servere. Nei takk. Et enkeltspillerspill bør ikke kreve en internettforbindelse for vanlig spilling. Dette er en søppelapp for et ellers interessant spill.
Selv om jeg kan si at dette er en morsom timewaster, er det bare det. Den har mye sliping, men det blir umulig uten å utvikle kattens sanne form eller få gode katter fra draws, draws som er latterlig dårlige. Det viktigste jeg ikke forstår er at du kan bruke 30 usd og fortsatt ikke ha nok "kattemat" for en full trekning bare for å få søppel, og når det gjelder å tjene gratis kattemat, får du alltid 1 eller 2 her og der når du trenger over 1k av det for å rettferdiggjøre bruk av denne dyrebare ressursen, ikke kast bort penger her.
Tilbudene er løgner og gir mye mindre kattemat da sa det gir. Det viser at mye kattemat vil bli gitt når oppgaven er fullført, men gir omtrent 7 ganger mindre enn den viser den vil. Vennligst fiks verdiene til hva de faktisk er i stedet for 7x av hva de faktisk er.
Dette spillet vil varsle deg hvert 15. minutt om at energien din er full hvis du ikke spiller ir, og vil ikke stoppe før du spiller den igjen og bruker energi. Barna mine elsker dette spillet, men jeg hater å motta et varsel hvert 15. minutt om og om igjen og om igjen.
Konverteringsfrekvenser, her om dagen konverterte jeg nettopp 100 spillepoeng til 1 dollar som ble lagt til saldoen min på 0,47, jeg kunne ikke vente, jeg brukte til og med mobildataene mine på et offentlig sted, bare så jeg kan kjøpe returmodus. .. men gjett hva? Jeg manglet 0,02 dollar, og husk at jeg brukte aud, og Mark my works PONOS... Jeg sjekket konverteringsratene og gjett hva, etter 5 år og 250 dager har du fortsatt ikke oppdatert konverteringsratene. Vennligst oppdater konverteringsfrekvensene.
The Battle Cats Hygge vyhe
god
Moro en liten stund, så treffer du en massiv vegg der fremgangen stopper opp, og du bruker enten måneder på å male for å nivåere enheter og ber om heldige fall bare for fortsatt å bli skuffet
Jeg elsker dette spillet, femstjerners helt klart. Bare et par forslag. Først av alt, hvorfor er kattene fra de månedlige hendelsene som den hevngjerrige katten så poopy. For det andre hvorfor gjør kattegudens mirakel-vrede så liten skade senere i spillet. Mange tror dette er lønn for å vinne. Disse menneskene tar seg ikke tid til å samle de overlegne skattene, det er veldig vanskelig uten dem. Det kan ha kjøp i apper, men det er ikke nødvendig for å slå spillet. Bortsett fra litt flaks, er dette spillet dumt!
Ventet på Evangelion-arrangementet hele året. Endelig her og ut av ingensteds sette meg i enhetens tidsgjenopprettingsmodus. Jeg har aldri endret klokkeslett/dato (eller sett denne gjenopprettingsmodusskjermen), men nå er jeg blokkert fra arrangementet i to dager. Veldig skuffet...
Alt de trenger å gjøre er å få tilsetningene til å slippe 5 kattemat i stedet for 1, men bortsett fra det flotte spillet med så mange kule enheter. Det er ganske mye strategi involvert og med de forskjellige fiendtlige enhetene som rød, svart, engel, metall, relikvie, alien, aku, zombie og flytende! Jeg elsker også materialene for å oppgradere kattebasen din, de gale og maniske kattene er så gode og kule også. Over alt 10/10 spill, og jeg anbefaler dette spillet til deg hvis du ikke allerede har det.
The Battle Cats Boshqalar pox
Spillet er morsomt, avhengighetsskapende. Helvete jeg har spilt dette spillet i 2 år fordi utfordringen og sjefene. Jeg var halvveis gjennom katter i verdensrommet da jeg fikk en ny telefon det gamle spillet mitt ble dessverre slettet. Du skjønner, dette ville ikke vært noe problem hvis jeg bare kunne laste ned spillet på nytt og overføre det til en ny telefon. Eller, hvis den automatisk overføres sammen med Gmail-kontoen min. Men du kan ikke gjøre det. På grunn av dette dårlige systemet mistet jeg år med fremgang. En LR, rundt 20 UR-er og utallige andre. Det suger.
Fantastisk spill som jeg ikke blir lei av. Men siden jeg ikke hadde en lagret fil, mistet jeg kontoen min, så jeg spiller den ikke lenger.
Jeg har spilt i et par dager nå, og gameplaymessig vil jeg rangere Battle Cats til 5, men det er 2 hovedproblemer. I det tidlige spillet blir premiumvalutaen ganske knapp. Det andre problemet er med energimekanikeren, som fungerer bra i de fleste gacha-spill, men som føles stram og begrensende her.
Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre!!!! Jeg vet, det er bare at etter at spillet er lastet skal det vise tittelskjermen, ikke sant? Men i stedet viser det noe i germainnn!!!! JA ET ANNET SPRÅK!!! Og når jeg trykker ok, SIGER DET MER GERMAINNNN!!!!!! 😭 VENNLIGST HJELP MEEEEEEE!!!!!!!!!!! Etter at du har fikset dette, så vil jeg gi det en bedre anmeldelse. Jeg elsket det spillet...
Spillet er veldig bra, men det er et par ting det kan forbedres på. Det ville vært bedre om superfest dukker opp mer. Det ville også vært bedre hvis legende sjeldne og uber sjeldne er lettere å få tak i. Det burde også være en ting der du får en sjeldne kattekapsel hver dag. Endelig ville det vært bedre om vi kan bytte katter med andre spillere. Totalt sett er det et bra spill. Hvis du liker spill med strategier, er dette et spill for deg.
Jeg liker hvordan du designer nye katter og nye spill du har laget ponoer. Fortsett arbeidet god jobb jeg vil aldri slutte å spille dette spillet gode ponoer legg til nye katter i fremtiden bring tilbake hatsune miku collab
Utviklere forsøpler dette spillet med små "oppdrag" som gir ynkelige belønninger. Og det verste er at du aldri føler at du kommer noen vei i dette spillet uten denne ekstra oppdragsbelønningen. Dette spillet har blitt nesten helt kjedelig. På toppen av det grinete ved det, spiller du fortsatt bare dette spillet når xp-stadiene er oppe. Jeg mener kom igjen, prøv i det minste å oppføre deg som om du vil at spillet ditt skal være morsomt
Jeg likte spillet, men det fortsetter å si tidsfeil når det ikke er noe galt, så jeg kan ikke bruke kistene eller hva de nå får meg til å bli sittende fast med de samme kattene, pluss på 36 gir spillet opp å være rettferdig og spammer meg tanky fiender at ingen av de normale kattene ikke kan motarbeide.
broren min spiller dette spillet. Jeg bestemte meg for å prøve det. jeg elsket det også..men det er for prangende. Jeg lider av anfall. blinkingen på ordene er for mye for meg. Jeg skulle virkelig ønske jeg kunne spille dette spillet. Hvis det er noen måte å fikse den blinkende .. hot me up ill last ned og spill på nytt.
Det er en virkelig morsom opplevelse du kan samle mange katter du kan kjempe. Jeg rangerer den virkelig 5 av fem fordi hvor bra den er
blir kjedelig etter at du er ferdig med det andre kapittelet
Moro så lenge det varte. Problemer: Ingen kontobasert sikkerhetskopiering. Du får en forespørselskode for å sende dem via e-post for å få tilbake dataene dine hvis appen/telefonen er ødelagt og du må installere på nytt (selv etter gjenoppretting mister du en ukes fremgang)...Ingen ekte anti-juksesystem. Appen feilet, så jeg måtte installere på nytt og be dem om datagjenoppretting. De anklaget meg for å ha hacket verdiene. Fortalte dem om å sjekke mengden av annonser jeg så og All Star-stadier jeg klarte om det handlet om mengden kattemat eller XP jeg hadde. De kom aldri tilbake til meg.
Denne spille er veldig gøy
Dette «spillet» er verken gjennomtenkt eller interessant i det minste. Alle som spiller dette må ha en veldig kjedelig og ensom livsstil. Det er ikke søtt, og det er heller ingen grunn for meg til å se hvorfor dette spillet fortjener en eneste krone til det.
STRIKERS 1999 არკადული ysc
Dette spillet er det beste mobilspillet jeg har spilt i for alltid. Dette spillet burde egentlig være i 4,8-stjernersområdet, men på grunn av noen dumme mennesker er det ikke det. Her er noen ting som folk har sagt og gitt det én stjerne. : Jeg knuste telefonen min og må nå starte på nytt 😭: dette fikses enkelt ved å skrive ned koden øverst, så kan du fortsette å spille. Deres er en haug med andre ting som lav energi, spillet er urettferdig, selv for folk som ikke liker en bestemt fiende eller scene. Skulle ønske folk var bedre mann
Jeg må si at dette er et fantastisk spill, men kapittel 2-sjefen på månen er nesten umulig å drepe, kan du være så snill å senke skaden litt fordi den fortsetter å treffe kattene mine
Herlig konsept, og mikrotransaksjoner er overpriset måten å få kattemat på, i hvert fall i den første etappen. Du kan ett stykke kattemat for å se en 30 sekunders tilsetning, det tar 30 for å fylle opp energibarer. En enkelt trekning for en kampkatt er 150 hermetikk og bortsett fra tilfeldige 5 til 20 bokser ved å se på den nyeste katten din. Jeg er bare ikke imponert. Jeg nyter spillet, men fremover kommer det til å ta et drastisk fall i kostnadene for å støtte spillet økonomisk.
Har noen andre lest retningslinjene for bruksinformasjon?? De kan bokstavelig talt spore alt du gjør på telefonen din. "Bruksinformasjon: Vi samler inn informasjon om din bruk av tjenestene, inkludert typen nettleser som brukes, tilgangstider, sider vist, spillaktivitet, interaksjoner med andre spillere, din IP-adresse og sidene du besøkte før du navigerte til tjenestene våre." Det er bare en liten del av tingene de kan spore. De kan se hvilke sider du har vært på før du åpnet spillet...
Jeg er ikke en stor fan av gacha-spill på grunn av deres avhengighet av kontanter og utrolig lave fallrater for karakterer på høyt nivå, men jeg synes at spillet fortsatt er bra uten å bryte banken, selv om mitt råd er å få VIP-offiserklubben ekstra fordel, den ekstra kattematen per dag stabler seg virkelig opp etter en stund. Dessuten er spillet utfordrende, morsomt, har søt jevn grafikk, kule samarbeid, søte karakterer, mange fiender, en historie (en veldig enkel en, men en historie likevel). Jeg anbefaler deg i det minste å prøve det.
Veldig kule og kreative katter. Jeg elsker typene enymes du kan støte på, og musikken er helt mitt jam. Hvis noen sier dårlige ting om dette spillet, så ville jeg ødelagt dem med kampkatter fra det virkelige liv hvis jeg kunne.
Bra spill totalt sett. Ville fått 5 stjerner, men spillet har poeng der det er umulig å gå videre i noen verden, så du må bare vente og vente på at noe skal skje som tillater progresjon.
Dette spillet er morsomt og vanedannende. Å låse opp og velge katter for å kjempe over hele verden, gjennom Story of Legends for å låse opp spesielle katter, eller gjennom tid og rom for å fullføre episke eventyr eller oppdrag. PONOS-støtten er også bra, jeg tilbakestilte telefonen min ved et uhell uten å ha en lagring for dette spillet og mistet fremgangen min, og støtten hjalp til med å spore kontoen min (gjennom kjøp) og returnere den til meg. Jeg anbefaler dette spillet til alle som leter etter en morsom måte å bruke fritiden på.
Kattematen er veldig vanskelig å få tak i, og det er vanskelig å slå spillet uten å bruke penger... Også katter ser for seksuelle ut
Fint synes jeg... Sone-kamper er altfor harde og noen er umulige for meg. Jeg avinstallerte i trinn 12.
Jeg føler at det burde være en fremdriftsparer i tilfelle det skulle skje noe, og du kan få tilbake all fremgangen din. Vel, jeg mistet akkurat alle de timene på dette spillet. I utgangspunktet (Beklager for å kaste bort tid og penger, men takk for pengene).
Gøy men det er litt low device men i Iphone er det mye bedre device
Dette er mitt mest favorittmobilspill til nå! Det eneste jeg ønsker er kanskje å få 5 kattemat for å rydde en scene og kanskje få kattemat for å oppdage nye fiender som om du får kattemat for å låse opp nye katter.
Kan ikke foreta appkjøp. Hver gang jeg kjøper kattemat, fryser appen enten eller nekter å åpne butikken. Jeg vil bare ha et fungerende spill. Dette bør fortsatt ikke være i beta. Samme resultater på flere enheter uavhengig av konto